Verzenden & Retourneren

 

Zending Traceren


 

 



PostNL Binnenland


Uw bestelling wordt binnen Nederland standaard met PostNL verzonden. Als u voor 12:00 bestelt, verzenden wij uw bestelling dezelfde dag.

 

Bij aflevering wordt om een geldig legitimatiebewijs gevraagd, de ontvanger dient 18 jaar of ouder te zijn.

De verzendkosten worden bij de afrekenpagina berekend op basis van gewicht van de bestelling.



PostNL Buitenland


Voor zendingen naar het buitenland maken wij gebruik van PostNL. Het tarief wordt tijdens het bestelproces automatisch berekend op basis van het land van bestemming en de grootte van de bestelling. Kijk voor de overkomstduur op internationalparceltracking.com

Internationale zendingen zijn standaard tot €200,- verzekerd buiten Europa, en tot €500,- binnen Europa.

Belasting Buiten Europa


Bestellingen buiten Europa worden verzonden onder DDU (Delivery Duty Unpaid). Dit houdt in dat de douane in het land van bestemming invoerrechten, belastingen en andere kosten kan heffen die door de ontvanger betaald dienen te worden. 

Afhalen


Kies voor Afhalen als u uw bestelling nog dezelfde dag op wilt halen! U betaalt niets extra voor Afhalen, en uw bestelling ligt vaak al binnen een uur klaar.

 

Retourneren


Bij ons kunt u uw bestelling binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden, retourneren. U draagt zelf de verzendkosten voor de retourzending.

 

Instructie

  1. Download het Retourformulier
  2. Vul het retourformulier in en sla het op
  3. Stuur het ingevulde retourformulier naar [email protected]
  4. Zodra wij uw aanvraag hebben behandeld, ontvangt U een RET-nummer van ons
  5. Vul het RET-nummer in op het retourformulier en print het retourformulier uit
  6. Stuur de artikelen terug volgens de instructie op het retourformulier
  7. Zodra de artikelen zijn goedgekeurd, krijgt U het aankoopbedrag binnen enkele dagen teruggestort
Liever afgeven in de winkel? Ook dat is mogelijk! Ook hiervoor is een retournummer vereist.

 

Wat mag wel en wat niet?

Wat mag wel terug:

  • Ongeopende flessen zonder beschadiging

Wat mag niet terug:

  • Geopende flessen
  • Beschadigde producten
  • Producten met verbroken zegel
  • Gebroken flessen (wegens veiligheid, zie hieronder)
 

 

Gebroken fles?

Is de fles die u besteld heeft gebroken aangekomen? Neem contact met ons op, dan lossen we het voor u op.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »